View photo
  • #no #this is horrible
  • 4 days ago
  • 159884

sarkazein:

The key to mastering the Finnish spoken language is knowing what “vittu” and it’s derivatives mean in any given situation.

View text
  • #finnish #yes #that's how it goes #no way around it
  • 4 days ago
  • 569
View photo
  • #no #this is sad #western black rhino
  • 5 days ago
  • 74691
View photo
  • #louis tomlinson #ha! #I'm sorry (no I'm not) but this is hilarious
  • 6 days ago
  • 6813
View photo
  • #what the actual fuck #no #what is this shit #this is repulsive
  • 6 days ago
  • 120171
View photo
  • #oh my god #julie andrews #she's the fucking queen of everything
  • 6 days ago
  • 331474
View photo
  • #don't do this to me #no #liam payne #louis tomlinson
  • 6 days ago
  • 19612
View photo
  • #rest in peace
  • 6 days ago
  • 113890
View photo
  • #aww #so cute
  • 1 week ago
  • 167807
View photo
  • #kitten #omg #so cute #I can't #adorable
  • 1 week ago
  • 469369
View photo
  • #brilliant #ice hockey #referees #finland #letkajenkka #ha!
  • 1 week ago
  • 4722

genuinelybelieve:

Whether or not you personally like “Fireproof,” you have to recognize how different it is from “Best Song Ever” (and their previous first singles). They’re making a whole new statement about who they are and what kind of music they make.

View text
  • #one direction #yep
  • 1 week ago
  • 4467

nikolaecuza:

danosaurs-and-philions:

im a bad person who thinks bad thoughts like ‘ew what is that girl wearing’ and then remember that im supposed to be positive about all things and then think ‘no she can wear what she wants, fuck what other people say damn girl u look fabulous’ and im just a teeny bit hypocritical tbh

I was always taught by my mother, That the first thought that goes through your mind is what you have been conditioned to think. What you think next defines who you are.

View text
  • #interesting
  • 1 week ago
  • 498407
View photo
  • #dylan sprouse #exactly
  • 2 weeks ago
  • 109255
x